سردار شرفی: 2800 عروسک هنگام ورود زائران به کشور بررسی شد

سردار شرفی: 2800 عروسک هنگام ورود زائران به کشور بررسی شد

3886660_251.jpg

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تأمین امنیت میلیون‌ها زائر در اربعین حسینی گفت: با ورود زائران به مرز ایران تعداد 2 هزار و 800 عروسک چک شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد شرفی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های پلیس ارائه خدمات قضایی و انتظامی با استفاده از فنّاوری است، اظهار کرد: با به‌کارگیری فنّاوری خدمات انتظامی بهتر انجام می‌شود و در همین راستا 150 هزار پرونده الکترونیکی در سطح کشور تشکیل شده است.

                                                                                                                     

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های الکترونیکی در کلانتری‌های مرکز استان‌ها ایجاد شده است، افزود: شبکه عدالت نیز توسط دستگاه قضایی راه‌اندازی شده و نیروی انتظامی به این شبکه متصل می‌شود.

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در راستای رعایت حقوق شهروندی، دستگاه انتظامی بر آن است تا با راه‌اندازی سیستم، هر متهمی که وارد کلانتری‌ها و پلیس می‌شود مقام قضایی به صورت آنلاین مطلع شود.

 

وی با بیان اینکه اوراق قضایی نیز به صورت پیامکی به افراد ابلاغ می‌شود، گفت: برای توسعه خدمات انتظامی و قضایی از فنّاوری نیز استفاده می‌شود.

 

شرفی با تأکید بر اینکه یکی از راهبردهای توسعه در حوزه نظم و امنیت جلب مشارکت‌های مردمی است، تصریح کرد: بهترین امنیت زمانی محقق می‌شود که مردم مشارکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در آینده از ظرفیت پلیس افتخاری بیشتر استفاده می‌شود، افزود: پلیس افتخاری تنها در عرصه فرهنگی فعالیت داشت که از این پس با تعریف مأموریت از پلیس‌های افتخاری بیشتر استفاده می‌شود.

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به توسعه مقوله نگهبان محله گفت: شرکت‌های مراقبتی تشکیل می‌شود که افرادی را به عنوان نگهبان استخدام کرده و این نگهبانان در نقاط مختلف ارائه خدمات داشته باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه ادارات و سازمان‌ها باید از اموال و داشته‌های خود نگهداری و مراقبت کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌هایی مانند بانک‌ها می‌توانند با تشکیل یگان حفاظت از اموال خود محافظت کنند.

 

شرفی با بیان اینکه تقویت و تجهیز پلیس در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: تجمیع بانک‌های اطلاعاتی از جمله اموری است که در دست انجام است.

 

وی با قدردانی و تشکر از میهمان‌نوازی مردم استان همدان از زوار حضرت اباعبدالله (ع) گفت: در ایام اربعین مردم استان همدان بیش از 30 هزار نفر را اسکان دادند و این مهم اتفاق کوچکی نیست.

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در ایام اربعین و ارائه خدمات به زائران برخورد و عملکرد پلیس عالی بود، افزود: نیروی پلیس با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به بهترین شکل ممکن خدمات را به زوار ارائه کرد و زائران در نهایت آرامش به زیارت رفته و برگشتند.

 

وی با اشاره به کاهش 22 درصدی سرقت در استان همدان خاطرنشان کرد: میانگین سرقت در کشور 7 درصد کاهش داشته است.

 

شرفی با بیان اینکه اجرای احکام قضایی 32 درصد افزایش داشته، گفت: با کیفی‌سازی پرونده‌های قضایی خدمات قضایی نیز 34 درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به تأمین امنیت میلیون‌ها زائر در اربعین حسینی گفت: با ورود زائران به مرز ایران تعداد 2 هزار و 800 عروسک بررسی شد و مردم به دلیل درک حساسیت موضوع همکاری فوق‌العاده‌ای با پلیس داشتند.

 


وبسایت فرهنگی - هنری کانون ولیعصر (عج) مسجدامام جواد (ع)

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار ویژه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین محمدی
تاریخ : چهار شنبه 18 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: